Workshoppen starter med en kort introduktion til
forretningsmulighederne i grøn omstilling.
Deltagerne får forståelse for hvordan de bliver en del af en
13 trillioner USD stor market opportunity.
Efter workshoppen har deltagerne lært:
- Om deres egne konkrete muligheder for at bidrage til
grøn vækst i Danmark
Hvordan de kan vende Coronakrisen til deres fordel i
salgsarbejdet
- Hvordan de kan bygge en pipeline af mulige kunder
og booke første møde hurtigt og effektivt
- Formulere en value proposition der giver kunden lyst
til at mødes første gang
- Hvordan de kan skabe ekstra tillid til nye potentielle
kunder uden at være fysisk tilstede under corona
Kurset afholdes af Green Innovation Group A/S som er stiftet af iværksætterne Frederik van Deurs, Martin Petersen og Joachim Almdal. De har tidligere afholdt konkurrencen Green Tech Challenge, hvor forskellige virksomheder skal pitche bæredygtige projekter og initiativer til investorer.
Deres nyt initiativ der hedder BIFROST giver virksomheder et større incitament for at finde de bedste og mest innovative måder at skabe grøn omstilling på.
BIFROST fungerer som en matchmaking-platform ved, at virksomhedernes behov for innovative og grønne løsninger bliver via en algoritme forsøgt matchet med de bæredygtige projekter, der på bedste vis svarer til virksomhedens behov.
"Frederik og Joachims workshops om grønt iværksætteri ramte perfekt ift. de behov vi i RenSti havde som helt nystiftet grøn virksomhed. At de så sidenhen har gidet svare på diverse mails og opkald var bare en ekstra bonus. De har styr på det, de laver og jeg vil klart anbefale at man tager til deres workshops."
Spørgsmål vedrørende tilmelding:
Jean Luc Kouassi-Zessia
INFO og dato: https://kec.plan2learn.dk/KursusValg.aspx?id=73148